Kulcsszókutatás
Kulcsszókutatás
-
Tartalomterv SEO szövegíráshoz
-
Forgalmat hozó szavak, kifejezések
Kulcsszókutatás és tartalomstratégia
A keresőoptimalizálás alapvető eleme a kulcsszókutatás. Egy weboldal optimalizálásához nem elég ismernünk a technikákat – ha nincs megfelelő, a honlap témájába vágó, kereséssel rendelkező kulcsszavunk, amire optimalizálhatunk, akkor a SEO egy célját vesztett ágyu. Hiába durran nagyot, nem érünk célt vele…
Ha forgalmat szeretnél a honlapodra, akkor azt kulcsszavakkal keresőoptimalizált tartalommal valósíthatod meg.
A kulcsszó optimalizálás látható része, amikor a szöveges tartalomban helyezzük el a megcélzott kulcsszót, vagy szinonímáit. Ez persze nem arról szól, hogy weboldalunk tartalmát teletömjük egyetlen szóval. A kulcsszó elhelyezése ma már sokkal komplexebb feladat ennél. Maga a kulcsszó mellett fontos a szinonímák, illetve a témához kapcsolódó szavak keresése, használata.
A keresőoptimalizált tartalom ugyanakkor nem csak az oldalon olvasható szövegre vonatkozik, hanem a keresőoptimalizálás szempontjából kiemelt fontosságú, rejtett title és meta leírásra is. Ahhoz, hogy weboldalad a Google első oldalán jöjjön, ezeknek rendben kell lenni, és fontos, hogy ezek esetében is legyenek kulcsszavak a szövegben.
A SEO kulcsszókutatás során a felfedezett kulcsszavakból releváns, érdeklődésre számot tartó tartalomváz állítható össze, amely lehetővé teszi a kulcsszó alapú tartalomstratégia eredményes kivitelezését, ugyanakkor támpontot ad magának a honlap szerkezetének összeállításához is.
Egy webáruház esetében akár még a forgalmazandó termékekre is irányt mutat a kulcsszókutatás eredménye.
Kulcsszókutatásra, vagyis SEO alapú tartalomtervre van szükséged? Foglalj időpontot ingyenes konzultációra, ahol megnézzük, miben tudok segíteni.