SEO és szövegírás blog

Hogyan válassz SEO szakembert?
Nemrégiben az egyik Facebook csoportban valaki feltette a kérdést, hogy mi alapján, hogyan válasszon SEO szakembert. Ez igencsak szakmai kérdésnek tűnik, amire jó kis objektív válaszok adhatók. Értsen a technikai SEO-hoz, kulcsszókutatás alapján állítsa be a szuper tartalmakat a weboldalon és természetesen építsen erős linkeket a honlap számára. Legyen up-to-date a külföldről begyűrűző új, trendi módszerekben,

Milyen lenne a weboldalad, ha ház lenne?
Gondoltál már valaha arra, hogy hogyan nézne ki, milyen lenne a weboldalad, ha ház lenne? Kicsi vagy tágas? Szellős vagy túlzsúfolt? Letisztult, minimalista vagy a legutolsó divat szerinti? Szerinted megvenné tőled valaki, ha árulni kezdenéd? Rákerestél az interneten, a közelben jártál, ahol megpillantottad, ismerőstől hallottál róla, mindegy is, hogyan találtál rá, de van egy épület, ami

A honlapkészítés ára – Juci története
Weboldalt készíttetnél, de azt sem tudod, hol kezdj bele? Nem akarsz sokat költeni rá, csak muszájból akarsz egyet? Olvasd el Juci, a fodrász történetét, számára mekkora volt a honlapkészítés ára.

Google helyezés – Weboldal Google helyezés és kulcsszó helyezés nem ugyanaz?
Elindítottam a blogomat és lezuhant az oldalam Google helyezése! Úristen, mi történt?! Csak semmi pánik, teljesen természetes jelenség friss honlapoknál, amelyeken nincs még sok tartalom. Miért nem baj, ha a nemrég indult weboldalad helyezése csökken? Ennek megértéséhez több dolgot is meg szeretnék világítani. Mit is jelent, ha egy weboldal jó helyen jön a keresőben? Ha benne

SEO mindenáron?
Egy weboldal organikus vagyis ingyenes forgalomnövelését célzó keresőoptimalizálás hosszútávon hozza gyümölcsét. Lehet, hogy már hallottál a SEO-ról (Search Engine Optimization) és talán azt is fontolgatod, hogy ha majd készen lesz a weboldalad, „megseóztatod”. De vajon kell a SEO mindenáron? Az már nagyon szuper, ha tudod, hogy ahhoz, hogy a keresőben a honlapod minél jobb helyezést érhessen

Tartalomstratégia SEO szemmel
Tartalomstratégia. Jól hangzik, de mi is van mögötte? Mérnöki, analitikus gondolkodás? Kreativitás? Alapos tervezés? Piackutatás? Kulcsszókutatás? Igen, ez mind, és Te is hozzáteheted, amit számodra jelent. Ez mind jól hangzik… De mire is jó a tartalomstratégia? Egy vállalkozás kulcseleme, hogy érthető legyen, mivel foglalkozik, mi az ajánlata, mit találhatunk meg a termékei vagy szolgáltatásai között. Ha